niedziela, 22 maja 2016

Szampon alterra dodający objętości z papają oraz bio bambusem

Przejadł mi się baby dream.. oj przejadł. Trafiłam do Rossmanna i w promocji były szampony z Alterry. Kiedyś już używałam wersji z granatem i spodobała mi się. Tym razem padło na wersję z papają oraz bio bambusem powiększającą objętość włosów. Wybrałam go z tego względu, że moje włosy przy głowie wyglądają od pewnego czasu jakby je krowa liznęła..
Źródło zdjęcia
Umyłam nim w końcu włosy i jak?

Cudo, istne cudo. Po szamponie włosy odbijają się od nasady, są czyste, nie przetłuszczają się - co jest bardzo ważne w przypadku mojej łepetynki. Po umyciu dobrze się rozczesują. Polubiłam się z tym szamponem i będę go używać. 

Konsystencja fajna. Nie jest za gęsty, ani też nie za rzadki, wygląda jak przezroczysty żel. Wydajny. Zapach genialny, jak pomarańczowa oranżada z butelki do zwrotu :)

Na składach się nie znam. Szampon wybrałam głównie przez wychwalanie go na innych, konkretnych blogach włosowych, cenę (w promocji idzie go dorwać za 6/7 zł), i przez to, że lubi się z moimi włosami.

Ja też go polecam. Polecam również inne szampony tej serii. Warto wypróbować. To nie majątek, a może okazać się w pytkę. Dostępny w sklepach Rossmann.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz