poniedziałek, 6 czerwca 2016

Zapuśćmy się na wiosnę - pomiar

Moja pielęgnacja przez ten miesiąc nie różniła się prawie w ogóle od tej w poprzednim miesiącu.
Zewnętrznie kładłam co parę dni wcierkę Jantar oraz olejek jojoba z rycynowym na skórę głowy, po myciu odżywka w sprayu żółta Radicala oraz jedwab. Wewnętrznie przyjmowałam witaminę B i piłam mniej pokrzywy niż ostatnio, teraz nie piję jej już w ogóle. Robię przerwę. I zamierzam wrócić do drożdży.
Przyrosło mi znów 2 cm i teraz łącznie mam ok. 34 cm :) Włosy nie wypadają mi już tak bardzo jak wcześniej, jest postęp :)

Łącznie przez 2 miesiące uczestnictwa w akcji dorobiłam się 4 cm. Korzystałam z tych samych preparatów przez ten czas, czyli: wcierkę Jantar, olej rycynowy, olej jojoba, witaminę B i herbatkę z pokrzywy. Do tego dokładne wyczesywanie włosów i masaż głowy jak miałam czas i siłę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz